maandag 10 november 2008

Ding 18: LibraryThing




Leuk om hiermee te werken. Ik heb een account aangemaakt en inmiddels een 25-tal boeken uit mijn boekenkast ingevoerd. Niet alle omslagen van boeken zijn te vinden, maar de ontbrekende exemplaren kan ik later eventueel nog scannen.
Door op je eigen boeken te klikken kun je zien wie van de lezers nog meer een dergelijk exemplaar in huis heeft. Ook vind je de 50 meest overeenkomende verzamelingen van andere leden.
Ook handig zijn de aanbevolen boeken (deels automatisch) van leden.
De komende tijd ben ik nog wel even zoet met het invoeren van de gegevens in mijn virtuele boekenkast, voor de bibliotheek zie ik niet direct de noodzaak hiermee aan de gang te gaan.


3 opmerkingen:

Bliksemschicht zei

Het was ook niet mijn bedoeling al mijn boeken in te voeren, het ene boek is ook privacygevoeliger dan het andere.
Ik denk er nu trouwens over om het maar bij het huidige lijstje te laten. Wel zal ik Librarything regelmatig bezoeken voor nuttige info.

Luyken zei

Hoi Bliksemschicht,

Wat heb je een goed blog! Ik hoorde het al van Yolande uit Almelo. Die mag blij zijn dat ze jou als hulp heeft. Ik klop misschien ook wel eens bij je aan. Ik ben nog lang niet zo ver als jij.

Groeten van Luyken

Bliksemschicht zei

Hoi overbuurvrouw,
Bedankt voor het compliment, de eindstreep is in zicht. Jij bent ook lekker op stoom, klop gerust bij me aan!

Groeten,
Bliksemschicht